środa, 23 lipca 2014

KRAJOBRAZ BOŚNI i HERCEGOWINY w DRODZE DO MEDJUGORIE















22 komentarze:

  1. Przecudne widoki z autokaru.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoki naprawdę sliczne serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. Kolejna wycieczka. Ślicznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam DD jeszcze bede pisac o wycieczkach w których brałam udzial ale to w kolejnych postach milo mi za wizytę serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Protestuję. Specem nie jestem od bloga. Piszę jak leci to co widzę. Oczywiście wszystkiego nie da się opisać.

    Dziękuje za piękną wycieczkę za pomocą bloga. Przecież i tak wszędzie nie pojedziemy. Myślałem o Chorwacji w tym roku. Ale nie da rady z powodu spraw zawodowych.
    Czekam na inne wycieczki. Pozdrawiam Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtku nie bądź taki skromny reporterem jesteś świetnym i wszyscy o tym wiemy piękne relacje nam przedstawiasz super,ciesze się za wizytę u mnie ,masz rację nie wszędzie możemy być ja się ciesze z pobytu w Chorwacji bo to moje pierwsze zagraniczne wczasy o woda w Adriatyku kryształowa serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  5. Witam!
    Fajne zdjecia i wspaniała wycieczka.
    Ciekawy jest ten zamek na skale i kościoły.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie robiłam z autokaru i zamek mi się spodobał też uznałam ze ciekawy miło mi za odwiedziny pozdrawiam

      Usuń
  6. Zdjęcia z podróży, to świetny sposób na podzielenie się z innymi wrażeniami z wyjazdu. Piękne zdjęcia, proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! oczywiście jeszcze mam zdjecia na pewno beda na blogu serdecznosci

      Usuń
  7. Podróż widzę wspaniałe,cudowne zdjęcia.Miłego wieczorku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe te zdjęcia , nie znam tych terenów , przyciągają wzrok ... ech - chyba byłaś szczęśliwa mogąc TAM pojechać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko jestem usatysfakcjonowana że mogłam zobaczyc miejsca,które mi się nawet nie śnily po prostu wspaniale serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  9. Urokliwe zdjęcia, aż chciałoby się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIEJSCA WSPANIAŁE ,INNE ALE JAK BYM MIALA WYBIERAĆ TO ZOSTANĘ TU GDZIE MOJE MIEJSCE -WSZEDZIE DOBRZE ALE W DOMU NAJLEPIEJ -ODWIEDZIĆ NAPRAWDĘ WARTO POZDRAWIAM

      Usuń
  10. Bardzo dobre zdjęcia.
    Byłam tam, ale jakoś nie tęsknię.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe miejsca. A zamek na skale wspaniały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne widoki:))podróż szybciej mija jak wokół tyle piękna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się widok tego zamku na skale, tylko malować :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego zamku musieliście mieć przepiękny widok...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...