poniedziałek, 18 sierpnia 2014

ŚWIĄTYNIA KARKONOSZY

  Świątnia Wang

Karpacz, przepięknie położone miasto u stóp Karkonoszy, w dolinie rzeki Łomnicy, to jedno z najpopularniejszych miejsc na letni wypoczynek w Polsce. Do największych atrakcji należy Świątynia Wang, której historia sięga przełomu XII i XIII wieku. Obok świątyni znajduje się dzwonnica, chroniąca ją przed górskim wiatrem. Kościółek i otaczające go wzniesienia tworzą wyjątkowo malowniczy obrazek. Miejsce zalicza się do najbardziej zachwycających w całej Polsce. Poznajcie jego historię!


ROŚLINNOŚĆ KARKONOSZY




 

35 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia pokazałaś! Byłam tam w lipcu i mam przygotowanego posta z tej wyprawy, ale jeszcze trzymam " w zapasie". Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WITAJ Basiu!Ja byłam bardzo dawno temu na wycieczce i tak robiłam,, rozliczenia plików i fotografii''i wyszedł mi taki post ale warto zwiedzić naszą Polskę czekam na Twoją relację z Karkonoszy pozdrawiam serdeccznie

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia, śliczny jest kościółek Wang.
    Pięknie jest teraz na Twoim blogu.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten drewniany kościółek Wang jest zupełnie inny od pozstałych ma inny wystrój bardzo skromny serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Jedno z moich ulubionych miejsc, zwłaszcza od momentu, gdy przy kościółku spoczął mój ukochany Poeta, Tadeusz Różewicz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu kiedy ja odwiedzałam kosciółek to T.Rózewicz jeszcze żył bo chodziłam po cmentarzu jja również lubiłam poetę serdeczności

      Usuń
  4. Prześliczne fotki. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, Karkonosze to bajkowa kraina:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karkonosze zawsze kojarzyły mi się z czeskimi bajkami (była taka bajka o dziadku z Karkonoszy),później odwiedziłam Dolinę Łomnicy serdeczności

      Usuń
  6. Piękny jest ten kościółek Wang...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Ooooo, moje klimaty. Byłem wiele razy w Świątyni Wang i uwielbiam Karkonosze. Pracowałem wiele lat pod Karpaczem, o rzut beretem. Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Karpacz i Karkonosze to Twoje klimaty moje są podobne serdeczności pozdrawiam

      Usuń
  8.     ˜”*°•ڰۣڿ♥ڰۣڿ•°*”˜
        ◕◕═════♣♣═════◕◕
           WITAM SERDECZNIE
            ˜”*°•ڰۣڿ♥ڰۣڿ•°*”˜

    Poczuj dotyk uśmiechu
    I miej piękny dzień,
    Idź w ten dzień bez pośpiechu
    Podejmując jego grę.
    Życzę.
    Na niebie i w sercu słońca,
    a na twarzy
    uśmiechu bez końcaڿڰۣ◕

    ______ ███▓▒░
    ____████_██▓▒░
    __██████__██▓▒░
    _██___█__█_██▓▒░
    █____█__█_██▓▒░
    ____█__█___█▓▒░
    ___██_██__█▓▒░
    ___██_██_█▓▒░
    ___██_███▓▒░
    ___██_██_███▓▒░
    ___██_██___███▓▒░
    ___█__██_____██▓▒░
    ______█______██▓▒░
    __████_____███▓▒░
    _█__████████▓▒░
    █_____████ U Z I A C Z E K:♥

    ڰۣڿ♥ڰۣ-POZDRAWIAM CIEPLUTKO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Agatko życze tego samego miło mi za odwiedziny pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, a ja niestety do Karkonoszy nie dotarłam, trzy lata temu byłam w Kudowie, ale brakło czasu na Karkonosze. Mam nadzieję, że wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam- wszedzie nie zawsze mozemy byc ,ale jestesmy w innych miejscach które na pewno są atrakcyjne ciesze sie z odwiedzin serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękna ta świątynia. Jakieś 10 lat temu byłam tu z rodzicami :D Pamiętam, że bardzo mi się wtedy spodobała. Muszę koniecznie tu wrócić :D A dzwonnica naprawdę dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bylam dawno i natrafiły mi się zdjecia w sam raz na posta pozdrawiam dzieki za wizytę

      Usuń
  11. Dawno temu byliśmy w tym miejscu. Na pewno bardzo się zmieniło. Kościółek uroczy. Drewno jednak ma duszę, jeżeli jest należycie pielęgnowane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urok drewnianych światyn jest niepowtarzalny my też mamy kościólek drewniany jest bardzo przytulny stary przeniesiony z Ruptawy odnowiony wprost cudowny a świątynia Wang robi wrazenie serdecznie pozdrawiam (k)

      Usuń
  12. Wow jak tam pięknie, urocze miejsce...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne te emotki, muszę wypróbować :) (h) (c) Ale zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wizytę u mnie. W Karkonoszach nigdy nie byłem. Polska jest duża i trudno wszystko zobaczyć na własne oczy.
    Pozdrawiam serdecznie z Suwalszczyzny
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vojtku ja natomiast nigdy nie byłam na Suwalszczyźnie a również bym odwiedziła tak wspaniałe miejsce miłego weekendu

      Usuń
  15. Wiem, że ta świątynia jest bardzo warta zobaczenia, ale ciągle i jest nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo zawsze nie wszystko możemy zobaczyć ale dzięki blogowym kolezankom i kolegów zwiedzamy miejsca warte zobaczenia serdeczności pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia. Miejsce warte odwiedzenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Milo było tutaj pobuszować.Ewa

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...