niedziela, 9 sierpnia 2015

Na wystawie -oczka wodne w ogrodzie

Oczko wodne to znakomite urozmaicenie każdego ogrodu. Fontanna czy mały wodospad doskonale ożywią zieloną przestrzeń. Staw, w którym pływają kolorowe ryby, będzie główną atrakcją ogrodu, jednak nie można zapomnieć o jego odpowiedniej pielęgnacji.
Oczko wodne będzie doskonałą atrakcją ogrodu, a plusk wody w fontannie czy wodospadzie będzie działał odprężająco. Pływające w oczku kolorowe gatunki ryb przyciągną wzrok gości, a rośliny otaczające zbiornik wodny roztoczą piękny zapach kojący zmysły. Aby jednak oczko wyglądało estetycznie, należy o nie odpowiednio zadbać.
 











36 komentarzy:

  1. O takim ogrodzie można pomarzyć mieszkając w blokowisku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w niedzielę!Lotka ja też oczy napasłam mam maly ogródek i nic oprócz altanki nie mozna zagospodrować i pomarzę razem z Tobą miło mi za odwiedziny serdecznie pozdrawiam (c)

      Usuń
  2. Świetne propozycje na oczko wodne.
    Też mam w swoim ogrodzie. Kiedyś było dosyć duże... Niestety, nieuważnie go czyszczono i porobiono w dnie dziury.
    Woda zaczęła uciekać do gruntu. Teraz jest niewielkie i czyszczenie sami wykonujemy.
    O, zaczęło padać. Na szczęście nie ma burzy.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu!oj jak potrzeba deszczu Twój ogród jest sliczny ale jak wszystko potrzebuje pielegnacji efekty widac na kazdym kroku milo mi za odwiedziny serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudowne propozycje na wykonanie oczka wodnego! Niestety u mnie to tylko sfera marzeń, ale póki co mam malutkie, sztuczne źródełko - pokażę w swoim czasie. Pozdrawiam w niedzielne, upalne popołudnie i życzę odrobinę chłodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie ma wiecej miejsca to mozna poszalec ale nie zawsze wszystko wychodzi jak bysmy chcieli masz malutkie ana pewno piękne,a przydałoby sie deszczu nie za duzo serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak Basiu milo mi za wizyte serdecznie pozdrawiam (f)

      Usuń
  5. Oczko wodne to prawdziwie perełka w ogrodzie. Te na Twoich zdjęciach są bardzo urokliwe.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu żaluje ze nie moje bo w róznych miejscach pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Te oczka wodne są cudne.
    Serdecznie Pozdrawiam:) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ! mnie też przypadły do gustu pozdrawiam (k)

      Usuń
  7. Witam.
    Istne cuda, jestem pod wrażeniem.
    Zdjęcia super.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne oczka wodne pokazałaś, a i ja ma malutkie w swoim ogródku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne oczka wodne pokazałaś, a i ja ma malutkie w swoim ogródku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, normalnie się rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oczka wodne. Na upały jak znalazł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszku myślę że trochę za małe co najwyżej nogi zamaczać serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Moje oczko w tym roku jest nieco zaniedbane, w przyszłym sezonie musimy wymienić wodę i rozsadzić lilię wodną. Ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za wizytke...Nasza wycieczka do Meksyku była w Szwecji ;) 100km od domku.Piekny park z atrakcjami;) Mozna zobaczyc dawna kulture Indian..Meksyku..Dzikiego Zachodu..Tez sa baseny ale nie doszlismy juz bo bylismy zmeczeni ;) Na Slowacji nie bylam .Mam jeszcze druga czesc do pokazania;)..Oczko mamy nie duze ale zachwyca nas swoim urokiem..Pozdrawiam cieplutko..Danka...meszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu ! czekam na drugą częsc serdecznie pozdrawiam (f)

      Usuń
  14. nie mam w swoim ogrodzie oczka wodnego, a patrząc na Twoje chciałby się takie mieć...

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam w swoim ogrodzie oczka wodnego, a patrząc na Twoje chciałby się takie mieć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga :)

    http://mackenziexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna wystawa:)))nasze oczko wodne w przebudowie i nie wiem czy zdążymy tego lata:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam oczka wodne w ogrodach. Też mam, ale bez rybek, bo oczko za płytkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...