niedziela, 13 września 2015

Kościół św Antoniego z Padwy Cattalica(Włochy)

Kościół, zbudowany w latach siedemdziesiątych, jest administrowany przez Braci Franciszkanów katolickiego. Konsekracja odbyła się w marcu 1979 roku Nowoczesny styl architektoniczny sprawiają, że dość nietypowe: 4 duże okrągłe miejsca, że ​​inna forma rodzaj czterolistna koniczyna. Bardzo popularne w okresie letnim ze względu na jego bliskość do strefy hotelu i jego pola 3 piłkarskich oferujących turnieje każdej nocy.
Parafia Świętego Antoniego w Cattolica ma kilka organizacji wolontariuszy, takich jak Centrum Życia, która organizuje w całym letnim pchli targ, aby zebrać fundusze.Kościólek bardzo piękny skromny na ścianach tylko witrażyki Drogi Krzyżowej i Figurka św.Antoniego oraz św Faustyny,oltarz JEZUSA OKRZYŻOWANEGO ,ORGANY i TABERNAKLUM zapraszam do zdęjć;






WEJŚCIE Z ULICY










OŁTARZ

WIDOK OD OŁTARZA

 PAMIĄTKOWE ZDJĘCIE

UCZESTNICZYLIŚMY W MSZY WIECZORNEJ



 

21 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładny:)))ale ja wolę takie barokowe i kolorowe:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Reniu kwestia gustu każdy ma swój pogląd na różne sprawy i ja to szanuję serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kościółek jest skromny, ale w swojej prostocie ma to "coś", co sprawia, że jest piękny i niepowtarzalny. Klimat wnętrza tworzy też muzyka z organów oraz księża prowadzący mszę. Bardzo spodobało mi się całe oświetlenie, które uwydatnia najważniejsze elementy. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko jest inny niespotykany byłam zafascynowana wystrojem kościółka serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ciekawa architektura.
    Wandziu, muszę się przyznać, ze nie lubię współczesnej sztuki bo jestem na takie widoki - głucha!
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! nie przeczę że stare kościoly mają inny wystrój na pewno piękny bo byłam w różnych kościolach i podziwialam sakralną architekturę miło mi za odwiedziny serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witam.
    Dość ciekawy, ale dla mnie zbyt współczesny i za nowoczesny. Brakuje w takich magii i ciszy do skupienia.
    Jestem tradycjonalistą i wolę stare, zabytkowe kościoły...
    Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciutko biegnę do Twojego posta serdeczności weekendowe pozdrawiam

      Usuń
  5. Ojej, ale współczesny. Aż za bardzo jak dla mnie. Byłam w kościele św. Antoniego, w Bazylice w Padwie. Tam jest CUDNIE i jest klimat!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam w Padwie ale na pewno różnica będzie duża miło mi za odwiedziny serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piękne i ważne miejsce! Ale wybieram zdecydowanie stare kościoły, a drewniane szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! U nas mamy drewniany kościólek (przeniesiony )i jest cudowny lubię też zabytkowe kościólki a ten jest nowoczesny i równie piękny serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Mnie bardzo się podoba ten kościół, bo święty przybytek nie ma ociekać złotem. Ma być miejscem spotkania z Bogiem. To On ma tam być najważniejszy.
    A złoto w kościołach? - no cóż, mnie się wydaje, że ono jest tam dla ludzi, niestety......
    Pozdrawiam bardzo cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu! Ja dokładnie mam takie samo zdanie do kościola ide się pomodlić w ciszy i skupieniu serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  8. Witaj słoneczko:) dziękuję za wizytkę:)...Przepiękny kościół ,podświetlane wnętrza sa niesamowicie urocze ,robi wrażenie...Wielki a zarazem nie odczuwa sie wej wielkości w metrażu::))Niesamowity pomysł ,by zaprojektować w ten sposób..Ale warto było.::)))Pozdrawiam serdecznie :♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ! Dziękuję za odwiedziny i mile słowa a mam prośbę do Ciebie dbaj o Siebie duzo zdrówka serdecznie pozdrawiam (k)

      Usuń
  9. Kościół niepodobny do innych ... i piękny w tej swojej inności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja pierwszy raz spotkalam się z tak skromnym a zarazem potęznym kosciołem miło mi za wizytę serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo nowocześnie. Czasami lubię pobyć też w takich miejscach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszku muszę powiedzieć że kościólek skromny a na mszy św.turystów do zatrzęsienia nowoczesny po prostu inny mimo że jest nowoczesny ale ma to coś w sobie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Miło mi za wizytę pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...