czwartek, 10 października 2013

ZAPRASZAM NA BLOGA PRZYSTAŃ

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA PRZYSTAŃ WANDA


0_79d5a_ebc4c794_L (500x421, 342Kb)

*** Po tamtej stronie marzeń stoją oni gdzieś w oddali. To prawdziwi przyjaciele, stoją tam, gdzie zawsze stali. Mogą zniknąć pieniądze, bo znikają w jednej chwili. To co szczere zawsze będzie, pozostają Ci, co byli.Jesteś moim przyjacielem - znaczysz dla Mnie bardzo wiele Jesteś moim przyjacielem! Z Tobą czas mi się nie dłuży... w cieple słonka, w grzmotach burzy A więc zawsze, gdzie Ty będziesz... i Ja będę z Tobą wszędzie I wyznaję to co czuję: za Twą przyjaźń Ci dziekuję! ***

 

  0_7391c_1d750c03_XL (225x100, 276Kb)WANDA



2 komentarze:

  1. Z przyjaciółmi też bieda. Jedni odchodzą na zawsze, inni z innych powodów.
    Życie jest nieprzewidywalne.
    Konwalie mówią mi, że wiosna majem wróci!
    Są cudowne.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo mi za odwiedziny serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...