czwartek, 23 stycznia 2014

RELACJA Z KONCERTU ORGANOWEGO W ZABYTKOWEJ KOPALNI GUIDO

W dniu 27 września br. odbył się niezwykły koncert organowy w Zabytkowej Kopalni GUIDO w Zabrzu. Koncert odbył się w ramach XVIII Międzynarodowego Festiwalu Organowego im. ks. Antoniego Chlondowskiego w Zabrzu. 320 m pod ziemią w specjalnie przygotowanej auli został wybudowany przez naszą firmę prospekt piszczałkowy oraz zostały zamontowane organy kościelne firmy Allen BRAVURA L322e. Wydarzenie to było jedynym w swoim rodzaju przedsięwzięciem, ponieważ nigdy jeszcze nie wykonywano takiego koncertu w tak nietypowym miejscu jakim jest kopalnia węgla kamiennego. Dzięki wielu osobom zaangażowanym w ten projekt, kopalnia jaką jest GUIDO w Zabrzu, zmieniła się w obiekt zabytkowo - kulturalny, w którym można przeprowadzać tak nietypowe imprezy.
 ZAPRASZAM NA STR-klik!    http://www.pkmuz.pl/news,71.html



9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię organowe koncerty. Zawsze jak jestem w Olsztynku to udaje mi się trafić na tamie dźwięki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysłuchałam koncertu organowego w Kamieniu Pomorskim w Katedrze wrażenie niesamowite pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy to musiał być koncert. Pamiętam, że kiedyś już pisałaś o tej kopalni, w której odbywają się koncerty organowe. Fantastyczny to pomysł.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu pisałam na blogu i taki sam post zamieściłam
      http://pamietnikg.bloog.pl ,,o wszystkim'' serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Witam!
    Ciekawy koncert i ciekawe miejsce.
    Lubię muzykę organową.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się za odwiedziny ja też lubię muzykę organową ,miejsce ciekawe bo 320m pod ziemią pozdrowionka

      Usuń
  4. Muzyka organowa jest SUPER!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JaGuś świetna a jak się rozlega pod ziemią ma się wrażenie że wszystko zaraz runie pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. DZIEKUJE ZA ODWIEDZINY PRZYJMIJ różę;

    RÓŻA

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...