czwartek, 20 marca 2014

JUTRO KALENDARZOWA WIOSNA


(470x380) 
  butter.gif
 
 
 
2449.giffde1.gif
Barwy wiosny
   Wiosna w marcu się pojawiła, świat szary w barwny zamieniła. Zielony jest listek, zielona żaba, zielone pąki, zielona trawa. Zielone zrobiły się wszystkie drzewa, żółte jest słonko co nas ogrzewa. Czerwone maki i dziób bociana, Różowe płatki są tulipana. Białe krokusy i przebiśniegi, niebieskie niebo i wody rzeki. Wszędzie barwy wiosenne, nowe, wszystko pachnące i kolorowe.




шxв)

 

35 komentarzy:

  1. PRZYWITA NAS WIOSNA NASZA RADOSNA KWIATKI BĘDĄ NAS CIESZYĆ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kwiaty zawsze ciesza a po zimie są wprost wspaniale pozdrawiam

      Usuń
  2. Witaj!
    Wiosna już nas wita i to id dawna. Pozostało jeszcze marzannę utopić i...
    Pora na wycieczki po Dolnym Śląsku.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziś dzień wagarowicza i marzannę trzeba utopić już nie mogę się doczekać Twoich wędrówek po Dolnym Śląsku są takie znajome serdecznie pozdrawiam(u nas +20 stopni)

      Usuń
  3. U mnie od dzisiaj jest prawdziwa wiosna.
    Prześliczny, wiosenny post.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cudowną mamy wiosnę że aż się chce żyć pozdrawiam bardzo cieplutko(u nas +20 stopni)miłego weekendu

      Usuń
    2. Przed chwilą wróciłam do domu a tu taka niespodzianka.
      Wandziu, dziękuję za prześliczny prezent.
      Jest już w moim wiosennym poście.
      Buziaki zostawiam i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Miło mi że zrobiłam przyjemność serdeczności wiosenne pozdrawiam

      Usuń
  4. U Ciebie tak pięknie i wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie dziekuje za odwiedziny no to mamy cudną wiosnę miłego weekendu pozdrawiam

      Usuń
  5. Nareszcie wiosna! A u Cibie jest pięknie, wiosennie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (u nas +20 stopni)jest tak pięknie i cudownie nawet bezwietrznie dziekuję za wizytę serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Super że już wiosna.Pozdrawiam i życzę miłego dnia wiosennego.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam dodać Cię do obserwowanych i nie mogę, nie wiem w czym problem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem ja tez próbowałam i nic pozdrawiam dziękuje za wizytę

      Usuń
  8. Bardzo ładnie na Twoim blogu, z chęcią będę tutaj zaglądać i dołączę do grona obserwatorów, jak tylko blogger pozwoli mi się zalogować...
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło zyskać nowego przyjaciela miłej wiosenki pozdrawiam
      DLA CIEBIE

      Usuń
  9. Piękna wiosna na Twoim blogu:)))u nas ślicznie świeci słoneczko aż chce się żyć:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękną mamy wiosenkę milo mi za odwiedziny pozdrawiam

      Usuń
  10. Wpadaj, zapraszam :) Owszem czasami sie gniewam ale na inne rzeczy i sprawy :):):) Jutro sobie jadę na rybki odpocząć trochę. Okolice Pułtuska. Dzięki za wizytę. Podałem twój blog do blogów obserwowanych
    Tak dziś pierwszy dzień wiosny oficjalnie. A ja jutro jadę na pierwsze wędkowanie w tym roku.. I już się cieszę.
    Pozdrawiam Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi miło za wizytę życze super wedkowania serdecznie pozdrawiam
    ZŁAP TAKĄ RYBKĘ

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie też piękna wiosna.
    Relacja z Turnieju Tańca będzie. Tym razem srebrny medal zdobyty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. SERDECZNIE GRATULUJĘ KSIĘŻNICZCE ORAZ -MA SIĘ ROZUMIEĆ WSZYSTKIM OSOBOM TOWARZYSZĄCYM W TAK CUDOWNYM PRZEDSIĘWZIĘCIU JEST SIĘ Z CZEGO CIESZYĆ JESZCZE RAZ WYRAZY UZNANIA MILUTKIEJ I CIEPLUTKIEJ NIEDZIELI POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i bardzo wiosennie u Ciebie. I tak mam być! Niechaj wiosna wyzwala w nas czarodziejskie moce. ;)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko! Halszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo liczę na taka właśnie wiosnę dziekuję za odwiedziny serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  15. Witam! Piękna wiosna na Twoim blogu :) Co prawda, u mnie za oknem dziś jakaś szara, deszczowa jesień, ale miejmy nadzieję, że za kilka dni, prawdziwa wiosna buchnie swymi kolorami :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosny nadszedł czas więc cieszmy się z tego co mamy dzisiaj u nas wiosenny lekki deszczyk ptaszki ćwierkają słoneczko przedziera sie przez obloczki pierzastych chmurek nic tylko wołac-wiosna ach wiosna piekna i radosna pozdrowionka

      Usuń
  16. Pięknie, wiosennie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już tak zostanie i dobrze!słoneczko i ciepełko przesyłam z południa Polski pozdrawiam

      Usuń
  17. W ten marcowy pochmurny dzień, słoneczka nie ma. Lecz radości i ciepła Nam potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cudnie wiosennie posyłam prawdziwa wiosnę do Ciebie słoneczko i motyle

      Usuń
  18. Dziękuję za wizytę u mnie. U Ciebie kolorowo i bajecznie. Wiosna przychodzi z oporami, często tak jest.
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło mi za wizytę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...