czwartek, 27 marca 2014

Leśny Park Niespodzianek w USTRONIU

 d8f2a1250095.gifLeśny Park Niespodzianek to miejsce, które powinno się odwiedzić. Znajduje się w Ustroniu 
Zawodziu w Beskidzie Śląskim i jest on jedynym w swoim rodzaju parkiem, który daje możliwość spędzenia czasu dla całych rodzin, grup zorganizowanych w różnym przedziale wiekowym i pojedynczych gości. Jest to również raj dla fotografików, którzy mają tu możliwość fotografowania zwierząt praktycznie w naturalnych warunkach. Ten niekonwencjonalny ogród zoologiczny, który zaskakuje swą formą, pozwala na obcowanie z naturą, dziką przyrodą, rozrywką i edukacją w naturalnych warunkach starodrzewia bukowego. Wszystko to stanowi nowatorską ideę parku.







26 komentarzy:

  1. Kochane są zwierzaki są cudowne i mądre.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agatko!
    Co roku wybieramy się z wnukami(młodszymi) do Leśnego Parku Niespodzianek są zachwyceni że mogą karmić sarenki paszą kupioną w kasie parku ,mogą pogłaskać serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ...wspaniała inicjatywa!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę urozmaicamy czas spędzony z wnukami z korzyścią bycia razem serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Racja, polecam, ponieważ sama kiedyś byłam w tym parku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcowanie z naturą i zwierzakami daje poczucie bezpieczeństwa serdecznie dziękuje za wizytę pozdrawiam

      Usuń
  5. Kiedy jeszcze,m prawie 30 lat temu, z ochotą zdeptywałem Beskid, to byłem w tych stronach częstym gościem. Na pewno ten Park odwiedzę, gdy coś rzuci mnie w te okolice.
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam ja też lubię górskie wycieczki miło mi za odwiedziny serdeczności weekendowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,

    dziękuję bardzo za wizytę u mnie i pokazanie mi tak cudnych cudów (sic!) natury!
    Kocham zwierzęta, mam dwa koty, nie wyobrażam sobie życia bez kontaktu z naturą.

    Serdeczności, j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to moi ulubiency obecnie mam pieska zwierzaczki sa przyjazne i umią kochać są bardzo kochane miło mi za odwiedziny serdeczności pozdrawiam

      Usuń
  8. Wspaniałe miejsce. Już go sobie zapisuję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu tam z wnukami spędzamy cały dzień są trampoliny,place zabaw i inne atrakcje serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  9. Byłam tam jak syn był młodszy, bardzo ciekawe miejsce, można tam wspaniale spędzić cały dzień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na pewno z wielkimi emocjami przezyciami wracacie do domu serdeczności

      Usuń
  10. Mamy podobny w Międzyzdrojach, ale tylu zwierząt tam nie ma, zaledwie kilka gatunków. Jeździmy czasami do Niemiec, gdzie mnogość zwierzaków, cieszy najbardziej dzieci. Pozdrawiam serdecznie, Ole również. Księżniczka ma dziś znów Turniej, zobaczymy jaki będzie wynik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam dużo ptaków sokoły co przylatują na ręke tresera sarenki chodzą między ludźmi po prostu dziki zwierzyniec, żubr ma wytyczone pole do popisu ogrodzone mnóstwo zwierzat .Dziekuję za wizytę Księżniczce życzę sukcesów na pewno będzie dobrze Ola pozdrawia koleżankę od babci Wandy moje serdeczności i ciepełko przesylam nad morze

      Usuń
  11. Przypomniało mi się Kadzidłowo. Takich miejsc powinno być jak najwięcej. Kontakt z fauną i florą cudownie wpływa na nasze samopoczucie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam w Kadzidłowie ale na pewno jest duzo takich miejsc w Polsce a kazde inne masz rację czym najwięcej człowiek i duży i mały odpocznie serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  12. Witaj!
    Fajne miejsce i zwierzęta.
    Te z kręconymi rogami to nie muflony?
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Michale to muflony a jest ich tam sporo groźnie wyglądają ale można pogłaskać nie boją się miło mi za wizytę serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  13. Fantastyczne miejsce:))piękne zdjęcia:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto odwiedzać takie miejsca pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  14. Zachwyciłaś mnie- muszę się tam wybrać- koniecznie!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...