środa, 30 kwietnia 2014

GOŚCIE NA MAJOWEJ ŁĄCE


14 komentarzy:

  1. Witaj!
    Uwielbiam takie wiosenne widoki i te bociana na łąkach i moczarach.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj przyleciało ich mnóstwo nie wiem czy miały ,,wesele'' a może ,,zlot bocianów'' narobiły takiego łomotu że o zgrozo miło mi za odwiedziny serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ;)
    Pięknie, chętnie boso postąpałabym po tych łąkach, polach...:)
    Pozdrawiam mile z uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Uważam że jeszcze by było zimno w stopy drepcząc po łące serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale pięknych gości pokazałaś:)))cudnie tam u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki widok zobaczyłam po drugiej stronie Olzy (w Czechach) ja mieszkam niedaleko miałam okazję więc popstrykałam pozdrowionka

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia.
    Zachwycam się tym z bocianami.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam tyle boćków naraz jakiego szumu i klekotu narobiły (powiało grozą)jak z filmu Hitchoka ,,Ptaki''miło mi za odwiedziny serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Matko i córko!!!
    Gdzie Ty mieszkasz,że masz TAKIE widoki???

    Nigdy w życiu nie widziałam tylu bocianów, nawet w zoo!
    Cudne zdjęcia, naprawdę.

    Pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno nie wiem jak wytłumaczyć ,,chmarę'',stado ,zlot ale adrenalina mi sie podniosła powiało dobrze strachem muszę sie przyznać zdjęcia robilam z haszczy krzaków i nie za bardzo komfortowych warunkach do fotografowania dzikiej przyrody jeszcze mam wiewiórke ale to innym razem (mieszkam w granicy z Czechami)serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia...Mnie najbardziej podobało się to z zającem...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ---------/ *SERDECZNIE!
    ------------- ///***WITAM
    ----------( | (.) (.)DZIEŃ!
    -------o00o--(_)--o00o DOBRY!
    ♥♥¸.•*´•♥*♥•`*•.¸♥♥

    Życzę miłego dnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekła mnie łaka pełna bocianów. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Jeśli twojego autorstwa to gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA POZOSTAWIONY KOMENTARZ

Theme Support

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...